Treeningud täiskasvanutele

Spordiklubi NORD Ujumise-Jooksu-ÜKE täiskasvanute treening on mõeldud kõigile, nii algajatele kui ka edasijõudnutele, kes soovivad:

  • nautida vahvas seltskonnas aktiivset liikumist                                                                           
  • arendada aeroobset võimekust ja vastupidavust
  • treenida kõiki tähtsamaid lihasgruppe ja tõsta lihastoonust
  • parandada kehatunnetust ja rühti
  • kiirendada ainevahetust ja kaotada kehakaalu
  • õppida jooksu ja ujumise tehnikaid, muuta oma tehnika ökonoomsemaks

Meie täiskasvanute treeninggrupi missiooniks on pakkuda rõõmu spordi tegemisest kõigile huvilistele. Soovime pakkuda võimalust mitmekülgselt koos harjutada, sõltumata treenituse tasemest ja endale seatud eesmärkidest. Iga inimese keha on unikaalne ning kõigil meil on omad tugevad ja nõrgad küljed.

Koos treenides on ikka rohkem jõudu, tahet ja motivatsiooni!

Info ja registeerimise korral kirjuta: kristiina@sknord.ee

TUNNIPLAAN:

Päev Kell Sisse lähme Treener Asukoht Lisainfo:
Jooks-ÜKE Esmaspäev 19.00-20.30 19.00 Rauno Nõmme Spordikeskus, Külmallika 15a, Tallinn Treening
Ujumine Algajad Neljapäev 20.00-21.00 19.50 Liilian Õismäe Vaba Aja Keskus, Ehitajate tee 109A/2,Tallinn Pileti saab nime ja klubi alusel 1.korruse kassast kell 19.50.
Laupäev 10.30-11.30 10.20 Ellen Õismäe Vaba Aja Keskus, Ehitajate tee 109A/2,Tallinn Pileti saab treenerilt kell 10.20 1.korruse kassade eest.
Ujumine Edasijõudnud Teisipäev 20.00-21.00 19.50 Liilian Õismäe Vaba Aja Keskus, Ehitajate tee 109A/2,Tallinn Pileti saab nime ja klubi alusel 1.korruse kassast kell 19.50.
Laupäev 9.00-10.00 9.00 Liilian Õismäe Vaba Aja Keskus, Ehitajate tee 109A/2,Tallinn Pileti saab treenerilt kell 8.50 1.korruse kassade eest.

UJUMISEL palume mitte hilineda. Hilinemise korral ujumispileti aeg juba jookseb. Pilet kehtib 90 min. Palume hoida pilet alles, sellega saab pärast väravast ka välja. Iga ületatud minut, ettenähtud ajast, maksab 5 eurosenti.

PAKETID:

Tavapaketid mitte klubiliikmele Paketi hind Kehtib Tasumine
Proovitreening 1x ühele alale 0.-
Ühekordne treening 15.-
Klubiliikme pereliikme korrapääse 12.50.-
10x kaart 135.- 3 kuud saab tasuda kahes osas
20x kaart 255.- 6 kuud saab tasuda kahes osas

Paketid klubiliikmele Jooks-ÜKE nädalas Ujumine nädalas Paketi hind Kehtib Lisainfo
Klubiliikme tasu 10.- Ühekordne tasu liitumisel
Jooks- ÜKE õues 1x 28.- 1 kuu lisandub ise ostetuna sisehalli tasu 7.- kui ilmad koledad
2x 52.- 1 kuu lisandub ise ostetuna sisehalli tasu 7.- kui ilmad koledad
3x 72.- 1 kuu lisandub ise ostetuna sisehalli tasu 7.- kui ilmad koledad
Ujumine 1x 39.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
2x 70.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
Ujumine & Jooks – ÜKE 1x 1x 62.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
1x 2x 89.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
2x 1x 79.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
2x 2x 109.- 1 kuu sisaldab ujula piletit, treenerit, tunni kava
Üldkava 10.- 1 kuu Üldkava saab lisaks osta kui käia 1x nd grupiga ujumas – 1x nd jooksu-ÜKE treeningul (või rohkem kordi)
Personaalkava 35.- 1 kuu Personaalkava saab lisaks osta kui käia 1x nd grupiga ujumas – 1x nd jooksu-ÜKE treeningul (või rohkem kordi)

JOOKSU – ÜKE TREENING:

Jooksu ühistreeningutel tegeleme lisaks jooksmisele ka jooksu- ja hüppeharjutustega (nt trepijooksud) ning teiste üldkehaliste harjutustega, mis on vajalikud heajooksuasendi ja sportliku vormi saavutamiseks. Jooksu treeningu seome alati ka ÜKE-ga

ÜKE treeningute eesmärk on arendada kõiki peamisi lihasgruppe, anda meile parem kehatunnetus ja kehahoiak ning siduda meid ühtseks tervikuks. ÜKE treeningud sobivad kõigile, sest treenija saab endale valida sobiva harjutuse intensiivsuse ja raskusastme.

Kevad-sügisesel ajal viiakse ÜKE treeninguid läbi õues, Nõmme Glenhi metsas (algusega Nõmme Spordikeskuse eest). Kui ilmad lähevad väga sopaseks, liigume Audentese Spordihalli.

UJUMISTREENING:

Ujumisgrupid on jagatud taseme järgi algajateks ja edasijõudnuteks.

Täiskasvanute algõppe ujumistunnid on mõeldud eelkõige inimesele, kel on veekeskkonnas vähe kogemusi, kes alles kohaneb veega.

Ujumistundides õpitakse:

  • basseini ja veekogu ääres ohutult käituma
  • veega kohanemist
  • aitame üle saada vee hirmust
  • vette väljahingamist
  • sukeldumist
  • vee peal hõljumist
  • veepinnal libisemist
  • korrektset käte- ja jalgade tööd
  • seliliujumist
  • krooliujumist
  • rinnuliujumist
  • delfiiniujumist

Kui baasoskused on selged, pööratakse rohkem tähelepanu olemasolevate oskuste arendamisele, erinevate ujumisviiside täiustamisele, vastupidavuse tõstmisele. Läbi erinevate treeningharjutuste, jätkame üldfüüsiliste võimete arendamist ujumistunnis. Edasijõudnud ujujatel on võimalus treenida kõrgema eesmärgi nimel (nt triatloni, avaveeujumise, jooksuvõistluse vm ürituse nimel).

Täiskasvanute edasijõudnute ujumistunnid on mõeldud ujumisoskusega inimesele, kes soovib arendada oma ujumistehnikat ja selle tõhusust. Tunnid on neile, kes soovivad tegeleda ujumisega tervise- ja saavutusspordi eesmärgil ning kes soovivad osaleda ujumise või triatloni võistlustel. Edasijõudnute grupis on võimalik õppida lisaks ka teisi ujumisviise.

ÜLDKAVA:

Pakettidega (1x nd ujumise – 1x nd jooks-ÜKE jm), saab soovi korral osta kõrvale ka üld- või personaalkavad, mida treener saadab nädala kaupa välja. Üldkavad on koostatud triatloni aasta plaani järgides ja toetades eesmärki triatloni rahvaspordiüritustel osaleda. Üldkavad sisaldavad 1 ujumistreeningu kava, 1-2 jooksu/rattatreeningu kava nädalas.

PERSONAALKAVAD:

Personaalkavad on mõeldud iga tasemega spordisõbrale, kes soovib kindla eesmärgi nimel treenida. Kavades arvestame Sinu tugevaid ja nõrgemaid külgi, pöörame rohkem tähelepanud Sinu individuaalsele arengule erinevate alade peal. Enne alustamist soovitame kindlasti käia ka koormustestil, et vastavalt Sinu võimetele ja füsioloogilistele omadustele panna paikka efektiivsem ja tervisesõbralikum treeningprogramm. Pakume triatloniks ettevalmistavat personaalkava (rahva-, sprindi-, olümpia-, poolpikaks ja täispikaks distantsiks).

KLUBIGA LIITUMINE:

Kui soovite klubi ja treeningutega liituda, siis palun kirjutage oma soovidest: kristiina@sknord.ee

 

 


0
X