Täiskasvanute treeningud

Spordiklubi NORD Ujumise-Jooksu-ÜKE täiskasvanute treening on mõeldud kõigile, nii algajatele kui ka edasijõudnutele, kes soovivad:

  • nautida vahvas seltskonnas aktiivset liikumist                                                                           
  • arendada aeroobset võimekust ja vastupidavust
  • treenida kõiki tähtsamaid lihasgruppe ja tõsta lihastoonust
  • parandada kehatunnetust ja rühti
  • kiirendada ainevahetust ja kaotada kehakaalu
  • õppida jooksu ja ujumise tehnikaid, muuta oma tehnika ökonoomsemaks

Meie täiskasvanute treeninggrupi missiooniks on pakkuda rõõmu spordi tegemisest kõigile huvilistele. Soovime pakkuda võimalust mitmekülgselt koos harjutada, sõltumata treenituse tasemest ja endale seatud eesmärkidest. Iga inimese keha on unikaalne ning kõigil meil on omad tugevad ja nõrgad küljed.

Koos treenides on ikka rohkem jõudu, tahet ja motivatsiooni!

KLUBIGA LIITUMINE:

Esimesed kaks proovitrenni on Spordiklubis Nord TASUTA – kehtib 1 trenn ühel alal.
Registreeri ennast proovitrennidesse https://sknord.ee/taiskasvanud/taiskasvanud-proovitreeningud/
Kui soovite klubi ja treeningutega liituda, siis palun kirjutage oma soovidest: kristiina@sknord.ee

Spordiklubi Nord on Sport ID/Stebby liige.

 

JOOKSU – ÜKE TREENING:

Jooksu ühistreeningutel tegeleme lisaks jooksmisele ka jooksu- ja hüppeharjutustega (nt trepijooksud) ning teiste üldkehaliste harjutustega, mis on vajalikud heajooksuasendi ja sportliku vormi saavutamiseks. Jooksu treeningu seome alati ka ÜKE-ga

ÜKE treeningute eesmärk on arendada kõiki peamisi lihasgruppe, anda meile parem kehatunnetus ja kehahoiak ning siduda meid ühtseks tervikuks. ÜKE treeningud sobivad kõigile, sest treenija saab endale valida sobiva harjutuse intensiivsuse ja raskusastme.

Kevad-sügisesel ajal viiakse ÜKE treeninguid läbi õues, Nõmme Glenhi metsas (algusega Nõmme Spordikeskuse eest). Kui ilmad lähevad väga sopaseks, liigume Audentese Spordihalli.

UJUMISTREENING:

Ujumisgrupid on jagatud taseme järgi algajateks ja edasijõudnuteks.

Täiskasvanute algõppe ujumistunnid on mõeldud eelkõige inimesele, kel on veekeskkonnas vähe kogemusi, kes alles kohaneb veega.

Ujumistundides õpitakse:

  • basseini ja veekogu ääres ohutult käituma
  • veega kohanemist
  • aitame üle saada vee hirmust
  • vette väljahingamist
  • sukeldumist
  • vee peal hõljumist
  • veepinnal libisemist
  • korrektset käte- ja jalgade tööd
  • seliliujumist
  • krooliujumist
  • rinnuliujumist
  • delfiiniujumist

Kui baasoskused on selged, pööratakse rohkem tähelepanu olemasolevate oskuste arendamisele, erinevate ujumisviiside täiustamisele, vastupidavuse tõstmisele. Läbi erinevate treeningharjutuste, jätkame üldfüüsiliste võimete arendamist ujumistunnis. Edasijõudnud ujujatel on võimalus treenida kõrgema eesmärgi nimel (nt triatloni, avaveeujumise, jooksuvõistluse vm ürituse nimel).

Täiskasvanute edasijõudnute ujumistunnid on mõeldud ujumisoskusega inimesele, kes soovib arendada oma ujumistehnikat ja selle tõhusust. Tunnid on neile, kes soovivad tegeleda ujumisega tervise- ja saavutusspordi eesmärgil ning kes soovivad osaleda ujumise või triatloni võistlustel. Edasijõudnute grupis on võimalik õppida lisaks ka teisi ujumisviise.

ÜLDKAVA:

Pakettidega (1x nd ujumise – 1x nd jooks-ÜKE jm), saab soovi korral osta kõrvale ka üld- või personaalkavad, mida treener saadab nädala kaupa välja. Üldkavad on koostatud triatloni aasta plaani järgides ja toetades eesmärki triatloni rahvaspordiüritustel osaleda. Üldkavad sisaldavad 1 ujumistreeningu kava, 1-2 jooksu/rattatreeningu kava nädalas.

PERSONAALKAVAD:

Personaalkavad on mõeldud iga tasemega spordisõbrale, kes soovib kindla eesmärgi nimel treenida. Kavades arvestame Sinu tugevaid ja nõrgemaid külgi, pöörame rohkem tähelepanud Sinu individuaalsele arengule erinevate alade peal. Enne alustamist soovitame kindlasti käia ka koormustestil, et vastavalt Sinu võimetele ja füsioloogilistele omadustele panna paikka efektiivsem ja tervisesõbralikum treeningprogramm. Pakume triatloniks ettevalmistavat personaalkava (rahva-, sprindi-, olümpia-, poolpikaks ja täispikaks distantsiks).

 


0
Kui Sul tekkis küsimus?
×
Kui Sul tekkis küsimus?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
X