Algajad: (vajadusel võid teha ka vähem kordusi ja ringe)
1,2 km

Soojendus: 300m järjest: (3x100m): 75m krooli- 25m selili rahulikum
(lihtsam variant: 75m krooli jalad- 25m selili jalad lauaga)

50m konnahüpped basseini põhjast üles vette väljahingamisega reguleeri 1:3 (1x hinga sügavalt sisse ja 3x hinga välja)

200m järjest tehnika: 25 vasaku käe töö (vaba käsi ees ja töötava käe poole hingad), 25m parema käe töö

200m kr käed lauaga: käed saavad ees kokku. 1 käsi tõmbab, teine käsi tõmbab ja 3-nda ajal hingad kõrvale

8x25m kr: proovi terve basseini pikkus järjest ära ujuda ja otsas puhates hinga 10x vette välja läbi suu ja nina

200m krooli jalgu ilma lauata, torpeedona või laua/ punuga

100m lõdvestav suplus (rinnuli konn või selili paaristõmmetega)


Edasijõudnud Kava 1 (2,6 km):

Soojendus: 400m järjest: (4x100m): 75m krooli- 25m selili 

4x100m järjest tehnika: 25m vasaku käe töö (vaba käsi ees ja töötava käe poole hingad), 25m p kä, 25m üle 3-e hingamise, 25m üle 5-e hingamise

600m: 6x100m järjest: 100 II- 100 III – 50 ülekandega (käed saavad ees kokku- plaks!) – 50m selili; 

800m kr II aeroobne järjest ujumine üle 3-e hingamise (kellel on punu, teeb käte tööna, kellel ei ole, teeb tavalise kr ujumisena)

300m kr jal ilma lauata/ torpeedo

100m lõdvestus 


Edasijõudnud Kava 2 (2,4 km):

Soojendus: 4x100m: 75 kroori- 25 sel / 75 kr – 25 rin käed, krooli jalad

2x800m kr järjest ujumine, hoia aeroobset II tsooni, hinga üle 3-e tõmbe. Katsu mõelda pikkadele ökonoomsetele tõmmetele (mida vähem tõmbeid, seda parem). Kui lõpetad ära, otsi kohe kaelalt pulss ja mõõda 10 sekundis, mitu südamelööki tuleb. Ideaalis võiks olla 10 sekundis 19-22.
Intervall puhkus: 10-20 vvh (vette välja hingamist) 

300m sellili tehnika: 1 käsi üleval, teine all kõrval sirutuses. Loed 6 jala lööki ja vahetad käsi (käsi tõmbab selja tagant läbi)

100m lõdvestus


0
Kui Sul tekkis küsimus?
×
Kui Sul tekkis küsimus?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
X